Weer op mijn geliefde eiland - Reisverslag uit Corralejo, Spanje van Adriënne Nijssen - WaarBenJij.nu Weer op mijn geliefde eiland - Reisverslag uit Corralejo, Spanje van Adriënne Nijssen - WaarBenJij.nu

Weer op mijn geliefde eiland

Door: Adriënne

Blijf op de hoogte en volg Adriënne

07 April 2024 | Spanje, Corralejo

Na een ietwat turbulente vlucht tegen de middag aangekomen op Fuerteventura.

Vier jaar geleden, maar het voelde meteen weer als thuiskomen. Nog niet veel anders gedaan dan uit lunchen, boodschappen halen en op ons terras genieten van het uitzicht en de zeer aangename temperatuur. Ook nu nog buiten, Spaanse muziek op de achtergrond.

Zo meteen nog even een wandeling en dan vroeg naar bed om de slaap in te halen die we vannacht gemist hebben. En morgen zien we wel. Fijne avond allemaal!

• 15 April 2024 - 17:10

Laura Worst:

Fijne vakantie!

• 15 April 2024 - 17:14

Loes De Groot:

Fijn dat jullie na deze heftige vlucht veilig zijn aangekomen! Geniet lieverds! En fijn dat we weer mee mogen reizen!

• 15 April 2024 - 17:14

Marike Oudraad:

Geniet van je tweede thuis!

• 15 April 2024 - 17:15

Joke Farfields:

Enjoy!

• 15 April 2024 - 17:16

Gerda Timmermans:

Fijne vakantie!

• 15 April 2024 - 17:21

Anita Timmermans:

Hele fijne vakantie samen!

• 15 April 2024 - 17:22

Mariska Bakker:

Heerlijk dames, lekker genieten...!

• 15 April 2024 - 17:23

• 15 April 2024 - 17:23

• 15 April 2024 - 17:24

• 15 April 2024 - 17:26

Tos Baalman:

Lanzarote is dichtbij hoor, heel veel plezier op het eiland!

• 15 April 2024 - 17:26

Adriënne:

Meestal ga ik ook wel een dag naar Lanzarote Tos, maar dit keer ben ik er maar een week. Ik denk niet dat het er van zal komen.

Adriënne:

Jammer Adriënne anders hadden we elkaar misschien weer eens in het echt gezien. Maar heel veel goede momenten op het eiland, daar is het ook heerlijk!

Bianca Van Kaathoven:

Fijne tijd!

Aafke Vlaanderen Oldenzeel:

Hele fijne reis/vakantie. Lekker genieten.

• 15 April 2024 - 17:28

• 15 April 2024 - 17:30

Maris Vermeulen:

• 15 April 2024 - 17:30

Ursula Sterk:

Lekker genieten lieverd. Fijne vakantie.

• 15 April 2024 - 17:31

Debora Bulthuis:

Veel plezier daar.

• 15 April 2024 - 17:31

Marian Kruijssen:

Gezellige dagen saampjes en genieten!

Verslag uit: Spanje, Corralejo

Adriënne

Hallo en welkom op mijn reislog! Vanaf 2006 tot en met augustus 2021 deelden Hannie en ik met jullie alle lief en leed als het ging om onze vakanties. Zoveel prachtige reizen hebben wij gemaakt. In zoveel landen geweest. Vanwege corona in 2020 en 2021 alleen in Nederland. Maar ook daar genoten we van. Zoveel dierbare herinneringen!!! En toen kwam 8 oktober 2021, de dag waarop Hannie onverwacht overleed. Ik mis haar op alle fronten en zal haar zeker ook missen op toekomstige reizen. Want zij was de durfal van ons twee, moeiteloos reed ze door de bergen en door drukken steden. Samen reizen was onze passie. Een passie die ik nu moet ombuigen naar vakanties die goed voelen voor mij alleen, samen met mijn oudste broer, met mijn kleinkinderen, andere familieleden en/of vrienden. Hoewel het niet mee zal vallen, ga ik toch proberen van deze reizen te genieten. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst. Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter! Leuk dat je met me meereist! Groetje van Adriënne

Actief sinds 29 Juni 2006