Too hot for a white lady - Reisverslag uit Corralejo, Spanje van Adriënne Nijssen - WaarBenJij.nu Too hot for a white lady - Reisverslag uit Corralejo, Spanje van Adriënne Nijssen - WaarBenJij.nu

Too hot for a white lady

Door: Adriënne

Blijf op de hoogte en volg Adriënne

10 April 2024 | Spanje, Corralejo

Relaxed dagje. To hot for a white lady. Zelfs nu, het is hier iets voor tienen, is het nog 24 graden.

We sjouwden vandaag zo'n beetje van kroegie naar kroegie. Eerst op het strand een lekker alcoholvrij biertje en een ijskoffie. Daarna met de voetjes in zand en water wat kilometers gemaakt. Eindeloos genoten van het spel van de golven. Een terrasje gezocht voor een aperitief, beetje shoppen en naar een restaurant aan de haven.

We aten er pesco a la sal, vis die in een laag zout bereid wordt. Aan tafel wordt de vis vervolgens overgoten met een alcoholische drank en aangestoken. Zodra de vlammen weg zijn wordt de vis gefileerd en geserveerd. Zo verrukkelijk!

Na het diner op naar de volgende kroeg voor koffie. Toch weer zo'n acht kilometer gelopen. Maar ja, Corralego is dan ook een langgerekt dorp.

Tussendoor contact met het thuisfront want dochterlief is vandaag veertig jaar geworden.

Al met al een topdag. Mag van ons morgen weer. Fijne avond allemaal!

• 15 April 2024 - 20:30

Irma Ruijgrok:

Heerlijk met blote voeten langs het water.

• 15 April 2024 - 20:38

Zo lekker Irma.

• 15 April 2024 - 20:38

Irma Ruijgrok:

Terug naar dat regenboogbankje en dan samen erop!

Marian Kruijssen:

Prachtige jachthaven!

Anita Timmermans:

Wat relaxed, maar is ook een dagje fijn om van kroegje naar kroegje te slenteren. Ook nog gefeliciteerd met de 40e verjaardag van je dochter!

Adriënne:

Dankjewel voor de felicitaties Anita. Was een heel fijne dag.

• 15 April 2024 - 20:40

Gerda Timmermans:

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

• 15 April 2024 - 20:40

Dankjewel Gerda!

Loes De Groot:

Oh, wat een heerlijk dagje. Twee dames op kroegentocht hihi. Van harte gefeliciteerd met Frederique (ik twijfel of ik het goed heb geschreven). Maak er vandaag weer een mooie dag van lieverds!

Adriënne:

Was een topdag Loes. En mijn dochter heet Frederike. Maar wat maakt het uit, gewoon lief dat je aan haar denkt.

Wilma Rodermond:

Super, genieten samen!!

• 15 April 2024 - 20:42

Adriënne:

En dat doen we Wilma! Iedere minuut van de dag.

• 15 April 2024 - 20:42

Merelijne De Wit:

Heel veel plezier en geniet ervan! Iets minder aan de lees hier, vandaag weer eerste dag opleiding druk druk.

• 15 April 2024 - 20:43

Adriënne:

Benieuwd welke opleiding je gaat doen Merelijne. Alvast succes!

• 15 April 2024 - 20:45

Merelijne De Wit:

Helpende plus. Wil zoveel mogelijk halen in de zorg. Dit mag ik ‘gratis’ doen via mijn baas. Dus dat doe ik dan maar gewoon. En dan later mijn HBO opleiding social work hervatten. Drie keer raden wat we morgen krijgen als eerste: methodische werkvormen. Jij blijft mij achterna spoken ook na bijna 22 jaar ofzo!! Fijne vakantie.

• 15 April 2024 - 20:45

Adriënne:

Tja, we hebben gewoon een band Merlijne!

• 15 April 2024 - 20:46

Maris Vermeulen:

Weer zo leuk om te lezen. En nog gefeliciteerd met je dochter.

• 15 April 2024 - 20:47

Adriënne:

Dankjewel Maris. Topdagen hier!

• 15 April 2024 - 20:47

Maris Vermeulen:

Fijn geniet er nog maar lekker van met zijn tweeën Adriënne!

Doen we Maris!

Leny Hartong:

Zo ziet genieten eruit! Heerlijk jullie zo samen. Van harte gefeliciteerd met je dochter! En vandaag weer zo'n mooie dag toegewenst. En overmorgen, dag erna etc. etc.

Adriënne:

Was een heerlijke dag Leny. En vandaag pakken we er nog zo een. Dikke kus.

Verslag uit: Spanje, Corralejo

Adriënne

Hallo en welkom op mijn reislog! Vanaf 2006 tot en met augustus 2021 deelden Hannie en ik met jullie alle lief en leed als het ging om onze vakanties. Zoveel prachtige reizen hebben wij gemaakt. In zoveel landen geweest. Vanwege corona in 2020 en 2021 alleen in Nederland. Maar ook daar genoten we van. Zoveel dierbare herinneringen!!! En toen kwam 8 oktober 2021, de dag waarop Hannie onverwacht overleed. Ik mis haar op alle fronten en zal haar zeker ook missen op toekomstige reizen. Want zij was de durfal van ons twee, moeiteloos reed ze door de bergen en door drukken steden. Samen reizen was onze passie. Een passie die ik nu moet ombuigen naar vakanties die goed voelen voor mij alleen, samen met mijn oudste broer, met mijn kleinkinderen, andere familieleden en/of vrienden. Hoewel het niet mee zal vallen, ga ik toch proberen van deze reizen te genieten. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst. Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter! Leuk dat je met me meereist! Groetje van Adriënne

Actief sinds 29 Juni 2006