Berlijn - Reisverslagen van Adriënne Nijssen - WaarBenJij.nu Berlijn - Reisverslagen van Adriënne Nijssen - WaarBenJij.nu
Berlijn

Met Willem naar Berlijn

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2024

Van museum naar museum

13 Maart 2024

Het andere Berlijn

12 Maart 2024

Een mens kan niet alles hebben ...

11 Maart 2024

En daar zitten we dan in een villa
Adriënne

Hallo en welkom op mijn reislog! Vanaf 2006 tot en met augustus 2021 deelden Hannie en ik met jullie alle lief en leed als het ging om onze vakanties. Zoveel prachtige reizen hebben wij gemaakt. In zoveel landen geweest. Vanwege corona in 2020 en 2021 alleen in Nederland. Maar ook daar genoten we van. Zoveel dierbare herinneringen!!! En toen kwam 8 oktober 2021, de dag waarop Hannie onverwacht overleed. Ik mis haar op alle fronten en zal haar zeker ook missen op toekomstige reizen. Want zij was de durfal van ons twee, moeiteloos reed ze door de bergen en door drukken steden. Samen reizen was onze passie. Een passie die ik nu moet ombuigen naar vakanties die goed voelen voor mij alleen, samen met mijn oudste broer, met mijn kleinkinderen, andere familieleden en/of vrienden. Hoewel het niet mee zal vallen, ga ik toch proberen van deze reizen te genieten. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst. Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter! Leuk dat je met me meereist! Groetje van Adriënne

Actief sinds 29 Juni 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 355579

Voorgaande reizen:

07 April 2024 - 14 April 2024

Fuerteventura

11 Maart 2024 - 16 Maart 2024

Berlijn

19 Februari 2024 - 26 Februari 2024

Noorwegen

Landen bezocht: