De autosafari - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Adriënne Nijssen - WaarBenJij.nu De autosafari - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Adriënne Nijssen - WaarBenJij.nu
VIP-Report

De autosafari

Door: Adriënne

Blijf op de hoogte en volg Adriënne

24 Juli 2024 | Nederland, Hilvarenbeek

Wel eens in de file gestaan vanwege een giraffe? Wij vandaag wel. Op onze laatste dag van deze minivakantie begonnen we met een ontbijt met uitzicht op 'onze' leeuwen in de achtertuin. Uiteraard wat opruimen en daarna de auto in voor de laatste safari.

Na bootsafari en wandelsafari was vandaag de autosafari aan de beurt. Wat een spectaculaire belevenis. De dieren zo dichtbij, rakelings langs de auto. En zij zijn in dit rijk de baas, als automobilist pas je je aan. 'Een droom', fluisterde Nienke op de achterbank en ook Jesse vond het geweldig. Ik vond het zelfs nu en dan spannend. Voor hetzelfde geld loopt een buffel of dromedaris tegen je auto aan in plaats van rakelings erlangs. Of beschadigd de buffel je auto met zijn hoorns. En je hoeft dus echt niet naar Afrika om de Big Five te zien, wij zagen ze de afgelopen dagen alle vijf. Zo geweldig mooi!

Tegen twaalven zijn we naar het Victoriameer gegaan en aan het strand koffie gedronken. Daarna een paar uur naar een binnenbad, waar we geen foto's maakten. Maar wel een les aquarobics deden. De kinderen roetsjen vele malen van de verschillende glijbanen. Heerlijk ontspannen was het.

En toen langzaam richting Lent. Nog een gezamenlijke maaltijd als afscheid. Daarna de laatste etappe naar Amersfoort.

Nu net thuis. We kijken terug op een fantastische minivakantie. Weliswaar in eigen land, maar in een heel andere wereld.


  • 06 September 2024 - 10:20

    Loes De Groot:

    Dat waren weer mooie dagen met herinneringen voor jullie. En wat zal het soms spannend geweest zijn maar de woorden “een droom” van Nienke zeggen genoeg!!


  • 06 September 2024 - 10:20

    Adriënne:

    Het waren fantastische dagen lieve Loes. Inderdaad mooie herinneringen gemaakt. Leuk dat je er weer bij was! Liefs!


  • 06 September 2024 - 10:21

    Irma Ruijgrok:

    Heerlijke tijd gehad dus. Janny en ik hebben laatst ook de autosafari gedaan. Prachtig! Toch was er ook één ding wat ons opviel. In de zoveel mogelijk nagemaakte natuurlijke omgeving ... al die auto's, de file ... uitlaatgassen. Niet erg natuurvriendelijk.


  • 06 September 2024 - 10:21

    Adriënne:

    Daar heb je een punt Irma. Gelukkig doe ik daar zelf niet aan mee, ik heb een hybride auto. Bij stilstaan gaat ie gelijk op elektrisch rijden over.


  • 06 September 2024 - 10:21

    Maire Van Der Meulen:

    Je ziet er goed/gelukkig uit, Adriënne!


  • 06 September 2024 - 10:21

    Adriënne:

    Ik ben ook weer heel gelukkig met Janneke Maire. Ook mijn familie is blij met haar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilvarenbeek

VIP-member
Adriënne

Hallo en welkom op mijn reislog! Vanaf 2006 tot en met augustus 2021 deelden Hannie en ik met jullie alle lief en leed als het ging om onze vakanties. Zoveel prachtige reizen hebben wij gemaakt. In zoveel landen geweest. Vanwege corona in 2020 en 2021 alleen in Nederland. Maar ook daar genoten we van. Zoveel dierbare herinneringen!!! En toen kwam 8 oktober 2021, de dag waarop Hannie onverwacht overleed. Ik mis haar op alle fronten en zal haar zeker ook missen op toekomstige reizen. Want zij was de durfal van ons twee, moeiteloos reed ze door de bergen en door drukken steden. Samen reizen was onze passie. Een passie die ik na 8 oktober 2021 moest ombuigen naar vakanties die goed voelen voor mij alleen, samen met mijn oudste broer, met mijn kleinkinderen, andere familieleden en/of vrienden. Hoewel het niet mee viel heb ik toch van deze reizen genoten. In februari 2023 kwam Janneke in mijn leven. Totaal onverwacht. Heel dankbaar voor. Behalve met broer Willem, kinderen en kleinkinderen reis ik nu ook met haar. Daar genieten we allebei van. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst. Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter! Leuk dat je met me meereist! Groetje van Adriënne

Actief sinds 29 Juni 2006
Verslag gelezen: 43
Totaal aantal bezoekers 361557

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2024 - 06 September 2024

Zeeuws Vlaanderen

09 Augustus 2024 - 21 Augustus 2024

Nieuw Vennep

22 Juli 2024 - 24 Juli 2024

Op safari

26 Juni 2024 - 04 Juli 2024

Surrey en West-Sussex

09 Mei 2024 - 11 Mei 2024

Vlissingen

07 April 2024 - 14 April 2024

Fuerteventura

11 Maart 2024 - 16 Maart 2024

Berlijn

19 Februari 2024 - 26 Februari 2024

Noorwegen

14 Februari 2024 - 14 Februari 2024

Einde van een tijdperk

Landen bezocht: